Snart är Carros 19 års dag över

Nu har alla gäster åkt hem. Oj oj oj va trött jag är nu, har skapligt ont nu också.
Dom som har varit här och grattat Carro är:
Min bror med alla barnen Stephanie, Kim,Fanny och Oliver. Min mamma och pappa. Carros kompisar Andreas, Marica och Tomas.

Andreas käkade middag med oss och efter maten kom våra kära grannar Hanna och Josefin och fikade med oss.

Med andra ord har det varit en väldigt trevlig dag. Jag tror att Carro är väldigt nöjd med sin dag. Nu har hon somnat på soffan igen.

Terese har tydligen åkt iväg till Heron City för att möta en kompis. Vi som är vakna här hemma kollar på Wipeout.

I morgon ska jag tillbringa min dag i Farsta för rehabutredning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0