Överlevde mina 80 minuter

Så nu är jag hemma igen, jag och min lärare överlevde även idag. Vi körde till Farsta via Västberga, Årsta, Södra Länken, Gullmarsplan, Enskede. På tillbaka vägen blev det Kärrtorp, Gullmarsplan, Årsta och motorvägen hem.

I dag fanns det inte heller något för honom att klaga på. Det känns ju riktigt bra, eftersom jag kände mig helt off.

I morgon ska jag ringa och boka tid för halkbanan, så det är avklarat. Sen ska jag bara sitta och tok plugga teori så skiten sitter. Nu vill jag ha mitt körkort. Min kära man hoppas på att jag ska få smak på det och ta hojkort också, men där går gränsen för mig. Jag skulle få alldeles för ont av att köra hoj, jag håller mig till moppen den går ju också på två hjul.

Terese är hos sin pappa den här veckan.

Carro har åkt till jobbet, det är hennes andra hem. Det är ju skönt för henne att tjäna egna pengar.

Nu ska jag lägga mig raklång på min soffa och vila, värken börjar bli lite jobbig nu.


Kommentarer
Postat av: susanne

Låter som du snart har ett körkort, får man följa med på en tur sen, jag har hög livsförsäkring så det är inge fara för min del :-), jag bara skoja!

Kram Susanne

2009-03-03 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0