Onsdag,sol och kallt

Oj nu har jag missat att skriva, så det får bli en liten uppdatering nu. I måndags hade vi ett konstitueringsmöte hos våran ordförande i samfälldighetsföreningen här där vi bor. Jag blev vald till vice ordförande......ojoj. Mötet gick i allafall bra.


I går var Terese hemma från skolan pga vissa omständigheter som vi inte behöver gå in på här.


Vi tog en promenad i snålblåsten till morfar och hälsade på honom.Han blev jätteglad. Mamma och pappa var ju på sjukhuset och fick svar på pappas röntgen och prover. Röntgen var ganska bra, dom hade hittat några prickar men visste inte riktigt vad det var för något. Proverna var bra förutom att psa´t hade gått upp ytterliggare.

Läkaren skulle ringa på torsdag och talaom hur dom ska gå vidare med pappas yrsel.


I kväll ska jag på möte igen, det känns som livet bara består av möten just nu.

Terese slutar klockan 12 idag så hon kommer nog hem om en stund. Jag ska ställa mig och steka pannkakor åt henne om ett tag, hon ska ju åka till Romme med skolan i morgon. Dom har samling klockan 06.00, usch det är tidigt.

På lördag åker Sami till Finland över dagen, planet går 8.40 och han kommer tillbaka vid 21 tiden. Hans pappa ska gifta sig.

I morgon ska jag nog hälsa på morfar igen, jag känner att jag behöver hjälpa mamma lite så hon inte stressar ihjäl sig.  Hon är ju där nästan varje dag.

Snart ska jag gå ut med hunden på en promenad i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0