Nervös

Min körlärare ringde precis, jag trodde att han skulle ställa in lektionen idag eftersom det är sånt kaos i trafiken idag. Men icke han ville bara tidigarelägga lektionen 15 minuter. Det bästa av allt är att han kommer hem hit och hämtar mig så jag slipper pulsa i snön till Vårberg.

Lite nervös är jag ju med tanke på ALL SNÖ som har kommit och fortfarande kommer. Jag vet fortfarande inte vart vi ska köra någonstans idag så det ska bli spännande eller inte..........

Efter första lektionen så talade han ju om att vi skulle köra lite i Farsta men efter förra lektionen sa han inget.

När jag har kört klart  idag ska jag i allafall möta Carro i SKHLM för vi ska kolla runt lite på studentkläder till henne och så kanske vi ska käka lunch.

Jag måste springa igenom duschen nu innan min kördate kommer.

Skriver mer när jag är tillbaka hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0