Jag ser det snöar det var väl roligt .............eller inte

Vilket jävla skitväder, det har snöat i stort sätt hela eftermiddagen nu. Vi skottade framsidan för en halvtimme sedan då hade det redan kommit ca 1dm. Det är inte ok längre. Nu ska det vara vår. I går såg jag att scillan (stavning?) började komma upp.

Vi svullade med taco´s till middag, mmmm va gott det var. Om en stund ska vi plocka fram godiset, det är ju Let´s Dance final i kväll.

Carro kom hem i ca en timme innan hon åkte iväg igen.

I morgon ska jag till morfar och va med honom ett tag, så mamma och pappa har fått "ledigt".

Sami flyger till Finland vid 8-tiden i morgon bitti, sen kommer han hem igen vid 20-tiden på kvällen. Min svärfar ska gifta sig. S åker dit med sin syster.

FÖRLÅT SUSSI !!!!!!! Jag hade gärna varit med dig på bil besiktningen idag om jag hade vetat om det. Du måste ringa nästa gång. Eller kanske du kan följa med mig när det är dags...........
Jag lovar att ta med bullar.

 VILL HA VÅR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: susanne

Ja du har väl några gånger att ta igen på mig ang besiktning... Så självklart ställer jag upp...

Min bil gick igenom utan en enda anmärkning! Jippi... Och nu vann MAGNUS också vilken dag...

Kram Susanne

2009-03-27 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0