Helg igen

Va skönt i morse vaknade jag UTAN huvudvärk, vilken lycka!

Carro fick skjuts av Sami till jobbet i dag eftersom hon började klockan 8. Hon jobbar tydligen till 22.30 och börjar igen 8.00 i morgon bitti så hon sover kvar där.
Terese skulle sova hos en kompis i natt, dom ska till skolan i morgon tillsammans för det är öppet hus. Sen klockan 14 har hon innebandy match.

Jag har fixat 2 st cheesecake med krossad vit choklad idag. I morgon ska jag baka bullar och kanske lite kakor. På söndag fyller ju Carro 19 år!!!!!!!!!!

Jag ska sätta Sami på städningen i morgon så stannar jag på min plats i köket.

Nu sitter vi och kollar på Let´s Dance, ikväll MÅSTE det vara Elisabeth som åker ut annars är det konstigt. Dom andra 3 paren är ju grymma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0