Ännu en vecka närmare sommaren....

I går var vi ute och körde i 6 timmar. Vi / jag började med att kör till Farsta och runt omkring där sen blev det Sköndal, Älta, Tyresö, Trångsund, Huddinge,Tullinge, Tumba, Södertälje, Strängnäs och till slut ett besök på Hedlandet. Där passade vi på att handla en svart ryamatta, lite lakan och "grytvantar". På hemvägen körde vi småvägarna, vi fick stanna för bro öppning i S-tälje. Efter att ha suttit i bilen i 6 timmar kändes det i rumpan.

Efter att vi ätit middagen så åkte vi till Älvsjö och hämtade Terese och hennes kompis för att åka till Vårberg och hämta lite saker som skulle till kompisens lägenhet i Älvsjö.

På kvällen kollade vi på Babel med Brad Pitt, helt ok film faktiskt.

Nu har skolan börjat igen för tjejerna, Carro är ute på praktik nu några veckor framöver.

I morgon ska jag köra i bilskolan igen, den här gången 80 minuter. Ska samtidigt höra med Bernt (läraren) om halkbanan.

Nu ska jag ta och lägga mig på soffan ett tag, jag kan lova att det känns i kroppen idag att jag satt i 6 timmar.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0