Nu är Terese hemma!

Straxt efter 1 inatt började Sami och jag åka mot Arlanda. När vi kom fram visade det sig att planet var totalt 15 minuter sent. Vi stog ett tag och pratade med andra föräldrar. Tillslut kom alla barnen, lite slitna och brända var dom allt.

Terese var inte så himla brun men däremot hade hon bränt sig så det var köttsår mellan brösten, nästa gång blir det solskyddsfaktor 50 för henne.

Dom hade haft det jättebra i alllafall massor med roliga grejer hade dom hittat på.


 Utsikten från hotellrummet

 även här från hotellrummet

 nya kompisar hittade hon också.....

 hon förlorade även en kompis......

 den berömda båtresan

 vackert

 Terese middag en av dagarna

 en liten hemlös valp

 Carro skulle ha varit med......

Inte ett kort fanns det på Terese, hon som annars brukar vara så duktig på att fota sig själv.

Vi kom i säng klockan 04.30 och jag blev väckt av telefonen när den ringde 10.30 så jag känner mig ganska mör just nu.

I morgon ska Terese vara i skolan klockan 8.30 för alla 9:orna ska till Trosa på aktiviteter och middag med dans, hem skulle dom komma klockan 1 på natten för att sedan vara tillbaka i skolan för avslutning 9.00 på tisdag.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Åhh, jag vill också åka utomlands!!



Kram Y

2009-06-08 @ 09:58:34
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0