Underbart väder

På förmiddagen idag ringde jag en "gammal" kompis, efter att vi pratat  med varandra i 1 timme kom vi på att vi kanske kunde träffas i stället och ta en promenad. Sagt och gjort jag och hunden gick till Skärholmen och mötte henne. Vi fortsatte vårat samtal och promenerade runt hela Kungens Kurva.

Otroligt skönt i det underbara vädret. Väl hemma hos oss så slängde vi oss raklånga i soffan en stund.

Terese skickade sms och frågade om jag ville möta henne för hon hade slutat redan. Ulla skulle hem så vi gick till Vårbergs centrum där hon promenerade vidare till sig. Jag mötte Terese passade på att handla.

I dag gick jag även ner till bilskolan och bokade 5 körlektioner, det känns riktigt bra. Tyvärr är inte första lektionen förrän den 24/2 eftersom jag ville ha en speciell lärare men det är ju bara att vänta.

Carro är på jobbet och nu har Terese åkt iväg till sin träning.

Jag sitter och väntar på att Sami ska komma hem. Kanske det blir lite körning i kväll igen.......
Hunden behöver snart gå ut igen.

Till slut vill jag passa på att Gratulera min svägerska Satu som fyller år idag!  Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0