Snart är det en date med Wallander som gäller......

I dag är jag riktigt trött. Min kära man kom hem vid midnatt, gick och la sig och SNARKADE........förutom snarkandet och stanken av krogbesök så var det smått omöjligt för mig att somna. Jag låg och vred mig till halv 2-2. I morse blev jag väckt 7.30 av att mannes jobbmobil larmade, efter en halvtimme med det larmet så var det ju bara att kliva upp.

Vissa här har ju sovit en hel del idag, så med andra ord blev det inte någon körning för mig. Jag har bestämt redan nu att i morgon blir det inte någon sovmorgon för familjen för jag MÅSTE köra, och den resan ska gå runt i Farsta. Det är ju där jag ska köra med bilskolan på tisdag så jag måste hitta lite där.

Förhoppningsvis blir det en sväng till en av Samis jobbarkompisar när vi ändå är ute på den sidan av världen.

Carro kom hem en snabbis i går kväll efter jobbet, hon hämtade lite grejer. I morgon ska hon ju till Kungsberget sen kommer hon hem på kvällen. På måndag börjar hon sin praktik.

Just nu sitter vi och kollar på Melodifestivalen,ja vad säger man...... Petra Mede hon skriker ju bara. Tacka vet jag Kristian Luuk.

Nu ska jag kolla på Wallander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0