Ringarna är äntligen på plats

I dag var det äntligen dags att hämta mina ringar. Det känns riktigt bra att ha dom på sig igen efter ca 2 år. Blänker ordentligt gör dom också.

Jag mötte mamma och pappa i Skärholmen, jag hjälpte till och välja en begravnings bukett. En underbar vän till min morfar gick bort förra veckan.

Vi gick upp en stund till morfar och hälsade på. Vi skrattade så vi nästan började gråta åt honom. Man märker ju att han inte har alla hästar hemma sen blödningen, vi frågade om han visste hur gammal han var. Ja jag är 63, igår hade han sagt att han var 33 år. Han kom ihåg att jag hette Anette, när vi frågade vad mamma heter svarade han att det är litet eller kort. Om min bror sa han Jaha den där.....

Om klockan så svarar  han kvart över halv, tio i halv...osv.

Carro är på Flottsbro och jobbar hon sover där i natt eftersom hon börjar så tidigt i morgonbitti. Terese är hos sin pappa, hon kommer hit på måndag igen.

Sami och jag ska ut och köra i helgen, och så ska vi åka och köpa en ny diskmaskin. 

Om en halvtimme ska vi kolla på Let´s Dance.

Hoppas alla får en underbar helg!!!!  

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hihi ja jag tänkte att de kanske va dags med en liten uppdatering. ;)

Ja visst är han det, men ibland går de lite för hårt fram men han är så himla go med han. =)

Allt bra med dig?

Kramar ifrån oss

2009-02-06 @ 20:37:57
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: julia

Ja, de har varit och är en resa utan dess like...

Min morbrors före detta fru hade fibromylagi (om de nu stavas då=)) Måste vara jobbigt för det syns ju inte alltid på en, en del människor har ju så svårt att förstå då...

Kul för dig att ringarna åkt på igen!!!

Hoppas du får en härlig helg!!!

Kramar

2009-02-06 @ 21:08:21
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken härlig känsla det måste varit! ATt äntligen vara ringbärare igen! :) Grattis!!

2009-02-07 @ 11:01:36
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0