Oj vad fort det går.....

Snart är den här veckan också slut, tjejerna går en vecka till i skolan sen är det sportlov.

I går hade jag feber och fruktansvärt ont i halsen, det sitter i i dag med. Börjar bli lite tjock i näsan.

Sami och jag åkte i väg och handlade efter maten igår, hunden behövde mer mat och vi behövde bla mjölk. Vi passade på att köpa en Furminator det är en ny typ av kam, just nu fäller Zita otroligt mycket. Dammsugaren får jobba minst 2 gånger per dag. Den nya "kammen" var helt suverän,lite dyr men verkligen värd pengarna.
www.FURminator.com  kolla på filmen så förstår ni!!!!


Nästan så här såg det ut hemma igår!!!! 

Carro är hemma just nu, men ska snart i väg och jobba igen. Terese är på sin praktik, jag vet inte om hon ska på träning idag eller inte.

I helgen (tror jag i allafall) blir det nog att vi åker till Lidingö, vi ska ju gratta Satu som fyllde år den 9:e och Linnea som fyller 3 år den 17:e. Jag misstänker att det blir jag som kör dit, då har jag ju även klarat av Vallhallavägen............

Nu ska jag lägga mig ner och ta det lugnt ett tag innan det är dags att börja med maten. 

Kommentarer
Postat av: Sari

Hoppas du inte blir mer sjuk.....det går massa "skit" nu....Tack för ditt inägg hos oss....1000 kramar//Sari

2009-02-12 @ 19:40:06
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: susanne

Verkar ju vara en bra kam, vad kostade den... Vart fanns den....



Kram Susanne

2009-02-12 @ 21:20:43
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0