Nu stundar helgen igen

I dag har jag haft en date med min dammsugare, det såg ut som vi hade en svart heltäcknings matta här hemma. Hunden fäller som 17 just nu. I och för sig , man kanske skulle lägga in svarta mattor i hela huset............



Vädret är ju helt underbart i dag också, men snön som kom igår kväll verkade ju lite onödig.

Just nu står min man i duschen han ska ut med jobbet ikväll, jag som hade tänkt att köra i morgon. Jaja det får väl bli på eftermiddagen om jag känner honom rätt. Tur är ju att han får skjuts hem av en jobbarkompis.

Terese är fortfarande i Solna hos Elin & Malin, hon ska nog börja åka hem snart.

Jag tror att det är dags att göra en tillfällig adressändring för Carros post så den kommer till Flottsbro, hon har bara varit hemma i 3 minuter på hela veckan. Hon skickade sms i går kväll och talade om att hon ska till Kungsberget på söndag sen skulle hon komma hem på kvällen.

Nu ska jag ta och gå min runda med hunden, sen är det hög tid att tänka ut vad det ska bli för middag idag.

Let´s Dance står på tv schemat ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0