Mycket bättre dag idag

Efter en (nästan) hel natts sömn så mår jag riktigt bra idag. Våran brandvarnare pep regelbundet hela natten, det tog ett tag innan jag fattade vad det var men i morse så fick Sami plocka ner den så nu behöver vi ett nytt batteri.

Annelie skulle ha kommit hit idag med sina 2 hundar, vi skulle ha promenerat och fikat men jag avbokade det igår eftersom jag inte visste hur jag skulle må i dag. Vi får boka en ny dag snart.

Min kära granne skickade sms och frågade om vi skulle ta en promenad i stället så så fick det bli, skönt och trevligt.

När jag kommit hem hade Maria ringt, så hon kom förbi och käkade lunch och fikade. Hon var lite nyfiken på nya soffan.

Terese är den här veckan hos sin pappa. Carro ska snart i väg och jobba.

När Sami har kommit hem måste vi åka till Kurvan för jag måste till apoteket, mina "sov" tabletter är slut och jag har ingen större lust att tillbringa nätterna med att kolla i taket.

I dag har pappa varit på HS hos öronläkaren, han har ju som yrsel så dom skulle kolla upp det.

Snart är det dags för ytterligare en runda med lilla hunden.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Det är ingen "liten" hund. Det är en mindre häst!!

:-)

2009-02-03 @ 16:06:33
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0