Mitt i veckan

Nu har det redan hunnit bli onsdag. Det är fortfarande riktigt kallt ute. I dag var det mysigt när jag och hunden tog våran promenad, solen sken ordentligt.

Carro har tillbringat sin dag i skolan och nu är hon och jobbar på Flottsbro. Terese är hos sin pappa den här veckan.

Just nu håller Sami på och bastar det är ju onsdag och det är även hans bastudag.

Jag sitter och väntar på att Arga snickaren och Grey´s ska börja.

I går var jag på styrelsemöte i våran förening här där vi bor, alltid lika roligt........eller inte.......

När jag kom hem talade Sami om att hans pappa hade ringt. Min svärfar och hans tjej ska gifta sig på hans födelsedag i mars. Jättekul!!!! 
Vi var välkomna till Finland om vi ville. Det lät på min kära man igår att han skulle vilja åka dit, så idag har jag kollat priser på flyg, båt och ev hotell. Men men nu vill han tydligen inte de.  Synd kunde ha varit kul.

Visserligen är vi bjudna på en 30 års fest på Mosebacke samma helg men jag hade tyckt att bröllopet skulle ha gått före.
Men sånt är livet,det kan inte alltid vara kul.

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på mina tv program.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0