Fy fan vad jag är bra!!!!!!!!!!

I dag hade jag första körlektionen.  Oj vad nervös jag var innan. Jag och läraren stog och pratade en stund innan, vi bodde grannar när jag bodde i det här området förra gången. 

Bilen jag körde var en "konkurs låda" SAAB, vilken underbar bil hur skön som helst att köra.

Hur som helst jag fick börja med att köra runt ett varv i Vårberg sen bar det av till Kurvan, Segeltorp, Fruängen och motorvägen hem tillbaka till bilskolan. Vi satt kvar i bilen ett tag när vi var "hemma" igen, jag väntade på min dom. Det han sa då var: Hade det här varit en uppkörning hade körkortet varit ditt !!!!!!    Jag är ju faktiskt duktig, sen måste ju min man få en eloge som är en underbar lärare (oftast).
Det fanns bara en sak som jag skulle träna på och det är ECO Driving, jag håller ju på med det. Man kan ju inte fixa allt.

På tisdag ska jag köra dubbellektion och då ska vi köra i Farsta, eftersom det är där uppkörningen kommer att vara.

Nu ska jag kolla klart på Bygglov.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0