Uppesittarkvällen

I dag är det dan före dan.

Sami började morgonen med att skjutsa Carro till Flottsbro eftersom hon skulle jobba och dom öppnade idag.

Vid 11 tiden åkte vi och hämtade mamma som skulle till morfar och sen handla. Jag passade på att köpa den sista julklappen till Carro. Sen blev det en julklapp till Zita och River som ska vara från mamma och pappa.

Även Sami och jag gick upp till morfar en liten stund.  Vi lämnade ner honom på Eken där han fikar med dom andra på hemmet.


Vi åkte vidare till Ica Kvantum och handlade den sista julmaten. Mamma och pappa bjöd på kaffe och skinkmacka när vi kom hem till dom med matkassarna, jättegott.

När vi kom hem hade Terese duschat hunden så hon är ren och luktar gott!


Nu har vi ätit middag och jag håller på att laga finsk potatislåda till min man. Det var den enda lådan som inte fanns i affären så jag gör mitt bästa nu.

Om en stund ska vi kolla på Bingolottos uppesittarkväll (glömde köpa lotter) det kan vara kul att slötitta på, många bra artister.

Jag har blivit lite förkyld, hoppas bara att det inte blir värre för då kanske jag inte kan följa med till mamma och pappa på lördag då vi har julafton där tillsammans med brorsan och hans familj.


Hoppas alla får en God Jul!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0