Torsdag hela dagen idag

Vaknade med fruktansvärd värk imorse, jag har sovit väldigt dåligt inatt för det har gjort så ont.

Ringde VC för att få reda på röntgensvaren, sköterskan ville inte berätta utan satte upp mig på en telefontid i morgon mellan 8-9.


Terese skickade sms och frågade om jag ville komma till SKHLM för hon hade inte några lektioner i dag och inte i morgon heller.

När jag hade åkt en liten bil blev jag invinkad av Polisen så det var ju bara att stanna.

Farbror Blå kollade bara regskyllten, frågade om det inte var kallt att åka moppe. Jag svarade att jag kör så fort att jag inte hinner märka det. 
Fick även blåsa för första gången.
 
Jag fick fortsätta att köra.

Terese och jag gick ett varv i centrum innan vi handlade och åkte hem.

När vi kom hem så hade Carro dammsugit hela huset, plockat undan grejer och fixat disken. Det var så fint hemma. Tack snälla!!!!!!!!!

Om en stund är det dags att börja med middagen, i dag blir det kycklingfilé med ris och sweetchili sås.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan jag få låna den där Carro tro ibland ;-)

Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0