Regnig lördag

Som vanligt regnar det känns det som. I morse klev Terese upp tidigt och tog moppen till Västertorp för sitt tränar jobb. När hon kom hem gick hon morgonrundan med hunden.
Jag vaknade av att det doftade kaffe. Underbart sätt att vakna på.

Mitt på dagen åkte Sami, Terese & jag till Hammarby Sjöstad och besökte Adidas Outlet butik.
Där köpte jag och T nya joggingskor och Sami köpte en ny dunjacka. Jag kom även därifrån med ett par nya byxor.

När vi kom hem igen passade Terese och jag på att spela lite kort innan det var dags för henne att äta lite tidig middag.

Vi skjutsade in henne till GIH badet där hennes "barn" har simtävling idag. Har ingen aning om hur länge den håller på.

Carro är hemma hos en kompis och julbakar. Baka är något Carro är duktig på , lussebullarna och ischokladen hon gjorde här i veckan vart hur goda som helst.

Pappas status just nu är inte så bra. I går hade han så ont så det blev ett samtal till ASIH. Där beslutade läkaren att han skulle öka upp det långtidsvärkande morfinet till 570mg/dygn.........sen skulle han även öka upp  betapred dosen. På onsdag ska han till sjukhuset igen för smärtstrålning. Han har ju fått ont på flera nya ställen nu. Jävla skitsjukdom.

Nu ska jag ta en liten tur med hunden sen slänga in tvätten i tumlaren ta en migräntablett och slutligen lägga mig på soffan och invänta Robinson.

Ha en fortsatt mysig helg!

Kommentarer
Postat av: carro

bakandet gick bra förutom att jag råkade sätta på fel platta när mjuka peppisarna stod och svalade, satte på den plattan där formarna stod på en blev kolsvart innuit.. annars kan jag baka! :D

2009-12-07 @ 10:00:58
URL: http://qwinnah.blogg.se/
Postat av: camilla

Visst är det underbart att vakna till doften av kaffe ;-)

och även sätta sig vid ett dukat frukostbord!

Jobbigt för sin pappa, säger det samma, jävla skitsjukdomar

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0