Nu är det kallt ute

Jobb, semester, jobb, semester...........så ser det ut hemma hos oss just nu. Tjejerna jobbar på Flottsbro hela dagarna plus övertid. Sami gör inget annat än att skjutsa dit dom och hämta dom, vilket dom uppskattar.

I går fick vi besök av Samis syster med 2 av hennes barn, dom stannade kvar på middag här, det serverades hemlagad pyttipanna av julmaten som var kvar.

Vädret är lite konstigt just nu, igår regnade det ute och idag är det -12...........

I dag har jag varit på en 2 timmars utbildning på ett företag i Sundbyberg, jag börjar arbetsträna där redan på tisdag mellan 17-21. Det känns riktigt bra och ska bli kul. Hoppas det funkar bara.

I dag har pappa varit på sjukhuset för röntgen thorax/buk. Jag pratade precis med mamma och hon talade om att pappa hade haft jätteont igår och idag, läkaren pratade om metadon och eventuellt en smärtklinik. Han hade haft riktiga problem att komma in i taxin till sjukhuset så det blev även prat om liggande transport om så skulle behövas. Mamma får nu hjälpa pappa med alla kläder som ska tas på eller av.....fanfanfanfan.


Nästa helg kommer att bli väldigt intensiv, vi ska åka till Jämtland/Dillne på 50 års kalas. Carro jobbar till 18.30 så Sami och jag åker till svärmor på eftermiddagen och lämnar hunden sen blir det hem och sova en liten stund för vi kommer att starta bilresan runt 3 tiden på natten. Vi räknar med att komma fram vid 11-12 tiden sen är det PARTY. Vi åker hem igen på söndag förmiddag eftersom familjen ska jobba på måndagen.

Nu ska jag fortsätta titta på tv och hoppas att min jävla huvudvärk ska släppa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0