Lucia och 3:e advent

Nu har vi redan hunnit till Lucia och 3:e advent. Jag har helt glömt bort adventljusstaken, den står fortfarande i förrådet med 3-4 år gammal mossa. Jag brukar duscha mossan lite varje år så jag slipper köpa ny.

I går åkte vi och köpte Terese julklapp, nu är det ju så att hon vet vad det blir eftersom hon var tvungen att prova grejerna. Men jag tycker inte att det gör så mycket, jag kan ju inte be henne gå och prova vissa saker eftersom hon är så stor så hon fattar ju i allafall.

Sami och jag åkte förbi mamma och pappa en sväng i går och hälsade på.

Terese var med en kompis på julmiddag så Sami och jag värmde en varsin paj till middag, riktigt gott.

I natt vaknade jag 03.30 med världens MIGRÄN, fy fan vad ont det gjorde. Det var bara att gå upp och ta en tablett och hoppas på att det skulle släppa. Jag låg och sparkade i sängen en timme innan jag gick upp igen och tog en alvedon. Det började släppa lite efter ytterliggare 1 timme.

När vi vaknade klockan 10 satt det fortfarande kvar lite grann, det var bara att börja morgonen med tabletter.
Sami försökte med massage en stund, med den värken så spänner jag mig så och det hjälpte faktiskt lite. Jag använde även min nya grej för huvudmassage.

Nu på eftermiddagen åkte Sami iväg till en Grekisk kolgrills restaurang och köpte med sig våran middag hem. Åh va gott det var.

Nu har vi klätt våran otroligt fiiiina plastgran, massor med julklappar ligger under och väntar på julafton.
Innan granen kom på plats.

Den 26 dec ska vi fira "Lilla" julafton hemma hos mamma och pappa, dit kommer även min bror med sin familj.  Det ska bli kul att se hur det går med River och Zita, då har ju lillhunden hunnit bli lite större och så kommer dom ju träffas under längre tid.

I morgon ska jag till Sundbyberg på möte med ett företag där det kan bli aktuellt med arbetsträning efter nyår. Spännande!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Smart gällande mossan, att duscha den ;-)

Usch jag vethur det är med migrän,suck!

De där huvudmassage grejjen är ju UNDERBAR, testade hos en kompis! Men någon ska göra det med.

Vaaa är det platsgran ni har, den såg jätt verklig ut =)

Säger bara grekiks mat MUMS

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0