Jag ser det snöar jag ser det snöar...........

Ojojoj vad det snöar ute, det har gjort det i 1 dygn nu. Så mysigt i allafall när man är inne eller ute med hunden.

I dag gick jag och mötte Terese i skolan, hade med mig "dramaten" eftersom vi skulle handla. Själva handlingen gick bra men sen vart det kaos. När vi kom ut i snön på väg hem så lossnade ena hjulet på "dramaten" så hela vägen hem på oplogade gångvägar fick Terese sparka tillbaka hjulet. Det vart jävligt tungt eftersom det bara är uppförsbackar hela vägen hem.


Terese har varit ute ett par gånger och lekt med Zita i snön, våran hund älskar snön. Det är ju tur att vi inte har skottvecka i området nu, våran vecka är i februari och då är förhoppningsvis snön borta.

På lördag ska vi förmodligen åka till Rosersberg och gratulera min brorsson Oliver som fyller år den 22/12 och brorsan bonusdotter som fyllde år i går.


Just nu står en gryta med kalopps och puttrar på spisen, det var Terese önskemål till middag så så fick det bli.

Just nu är pappa på sjukhuset och får smärtstrålning, idag skulle dom stråla lårbenet både fram och bakifrån.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad jobbigt det där med dramaten, så dramatiskt haha nu var jag roligt va!

Usch stackars din pappa, jag mådde så dåligt av strålningen, Så frukstansvärt illa...och sedan en massa hemska biverkningar

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0