Inte långt kvar nu

I morse kom Elin hit igen, hon är så gullig. Funderar på att adoptera henne.....

Sami och jag tillbringade förmiddagen med att städa, jag skurade golven med såpa.
Carro bakade pepparkakor,  dom blev så fina. Men jag måste köpa nya pepparkaksformar, dom jag har är från min mormor.


Efter lunch åkte vi allihopa till Skhlm, Sami och jag köpte en till julklapp till Carro. Hoppas bara hon tycker om den, hon talade om för mig för ett tag sedan att hon skulle vilja ha en sådan.

Väl hemma igen griljerade jag skinkan så middagen idag blev skinka och hemlagad potatismos.


Jag fick ett samtal från Comhem idag med ett erbjudande om alla Viasat sportkanaler och Tv1000 kanaler så nu är min man överlycklig.

I morgon är det jobb som gäller för Carro, Flottsbro öppnar tidigare än planerat.

Jag ska till SKHLM igen i morgon och handla sista julklappen till Carro och den sista maten som är kvar.

Pappa har haft skitont nu dom senaste dagarna, tagit massor med extra morfin och legat väldigt mycket. I dag har han fått sin spruta och sen har han varit på sjukhuset på röntgen av thorax/buk.


I dag är det inte nån vanlig dag för det är Fasters Älsklings 4 års dag!
Grattis Oliver, vi ses på lördag hos farmor och farfar!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars din pappa =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0