Fredagsmys........

I morse ringde min läkare för att tala om resultatet av röntgen. Tydligen var det lite slitna diskar i ländryggen men inget som påverkade nerverna. När jag frågade varför jag har så jävla ont så svarade han att det är min fibromyalgi som eskalerat. JIPPI va kul...........not.

Jag fick nya tabletter paraflex, tydligen är dom muskelavslappnande och smärtstillande. Jag har tagit en nu så det är bara att vänta å se hur det blir.

Terese och jag åkte i väg till Kungens Kurva, hämtade ut medicinen på apoteket. En liten tur in på Rusta där vi handlade lite julklappar så nu är det inte mycket kvar som ska köpas.

Pappa har tydligen jävligt ont just nu, mamma får vara uppe och traska med honom på nätterna. På tisdag ska han in på smärtstrålning.

I kväll är det IDOL Final, jag tror och hoppas på att Erik vinner men båda är ju riktigt bra.

Nu ska jag vila en liten stund och låta tabletten göra sitt innan det är dags att fixa middagen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att de nya tabletterna hjälper dig vännen

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0