December redan

I dag är det redan den 1 december. Det är inte långt kvar till jul.

I går var jag på ytterliggare ett möte inne i stan. Det gick bra även denna gång.

Carro bakade lussekatter och ischoklad. Kanon gott blev det. Hon gjorde ischokladen men ljus och vit choklad.


Sami jobbade (som vanligt) över och kom hem vid 19 tiden. Jag åkte till Tullinge och hämtade Terese som varit på träning.

I dag har jag varit i Kungens Kurva och köpt lite julklappar. Jag lyckades få ihop några till Carro, Terese, Fanny. Köpte även födelsedagspresenter till Oliver och Stephanie. Jag vet vad jag ska köpa mer till Terese men inte till Carro, måste luska lite.
Självklart ska det köpas julklappar till Sami´s systers barn också. Måste bara höra lite först om dom har nåt önskemål.

Jag tog en sväng in till SOVA butiken och kollade på en kudde jag skulle vilja ha.
En Tempur kudde, lite dyr kanske men den verkar väldigt skön.

Nu är det dags för en runda med hunden innan middagen ska fixas.

Kommentarer
Postat av: camilla

hmm jag skulle verligen bestämt behöva den där Carro, lussekatter och ischoklad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0