4:advent

Nu börjar det verkligen kännas som vi är insnöade. I natt kom det ytterliggare nån dm snö.
Varje gång vi ska ut och röka måste vi skotta eller sopa. Snart har vi en egen skidbacke på tomten.


I går åkte vi till Rosersberg och gratulerade Oliver som fyller 4 år (tisdag) och hans halvsyster Stephanie som fyllde 17år förra veckan.

Vi lämnade även Fannys julklappar eftersom hon åker till sin mamma i Arvika i morgon och är borta över jul.

Passade på att busa lite med deras energiknippe till hund. Man glömmer fort hur PIGG en liten valp är.

Mamma åkte med oss eftersom pappa har sååååå ONT just nu.

I natt kom det ett roligt samtal till min mobil kl 05.15 från en av Carros kompisar, vi behöver inte gå in på vad det handlade om men kul var det i allafall.

I dag åkte vi och handlade julmaten, det som fattas nu är bara 2 av dom finska lådorna.
På eftermiddagen skjutsade vi Terese till Solna för hon skulle sova hos Elin.
På hemvägen åkte vi till Tullinge och hämtade Carro som hade varit på Julavslutning med gympan.

I morgon ska vi åka in till Gamla Stan och gå på julmarknaden.

Sen är det nog dags att ta tag i julstädningen.

Jag ska gå och lägga mig nu för jag fryser ögonen svider och näsan rinner......


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt med julmarknad i gamla stan ;-)

Vaaaaaaa fick du ett samtal från hennes kompisar, hahaa! Hoppas inte det var pinsamt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0