Torsdag är det idag

I går hände det inte så mycket här hemma. Hunden fick sina promenader, tack och lov slutade det regna precis när vi skulle gå ut.

På kvällen var jag på höstens första  styrelsemöte, det gick som det skulle. Det är alltid vissa frågor som diskuteras flitigt.
Förhoppningsvis kommer allt ordna sig till det bästa. Vi är i allafall ett helt ok gäng.

Terese tillbringar sina dagar i skolan och Carro på sitt jobb.

I dag skulle jag egentligen ha varit på möte inne i stan med jag bokade om det eftersom min influensa fortfarande sitter kvar. Hon som jag pratade med på vårdguiden sa att jag förmodligen skulle vara mycket bättre i slutet på veckan, men det är ju slutet på veckan nu. Men är det inte bättre på måndag då är det vårdcentralen som gäller, nu börjar jag tröttna på det här.

På pappa fronten är det inte bra, han har fortfarande så fruktansvärt ont, i dag skulle det komma en sjukgymnast och kolla på honom. Eventuellt kommer han att få en mitella som stöd för armen. Han är även fått värk i höfterna.
Pappas läkare ringde i går och talade om att han hade skickat en remiss för smärtstrålning, så nu håller vi tummarna för att han skå få den snabbt.

Om en stund är det dags för en promenad med hunden igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0