Som vanligt efter semestern......

Jaha nu har snart helgen gått.
I går åkte Sami och jag till Nynäshamn och kollade på Folkrace, det är så himla roligt. Kollade på det några gånger när jag bodde nere i Flen på glada 80-talet......

Sami började känna sig dålig på eftermiddagen, som vanligt efter semestern. Varje år ca en vecka efter både sommar/vinter semestern så blir han sjuk, genomförkyld, hosta och feber. Samma sak även nu, han hostar och snorar för fullt. Kanske han ska hoppa över semestern nästa år och se vad som händer......

I dag åkte vi i allafall ut till Rullebo för att lämna tillbaka svärmors husvagns nycklar. Efter en stund dök svägerskan med barn och sambo dit så då blev det korvgrillning och fika.

Besöket blevnågra timmar och Zita fick bada så hon mådde bra.

När vi kom hem hade Carro kommit hem från sin vecka i Östersund, hon försvann även lika fort eftersom hon ville träffa Micke.

På torsdag är det kalas, då fyller nämligen min älskade man 35år !!!!!!

Om en stund ska jag kolla på filmen som visas på 5an.






Kommentarer
Postat av: Susanne

Torkar ni Zita med fönen också, som vi gör med Atlas.. Tänkte måste bli hemskt mycket föning då...

Kram

2009-08-02 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0