Solig söndag

Vaknade av att solen sken även idag. Det är så skönt med värmen.
Efter frukosten så körde jag till Sigtuna.


 

Våran lilla hund fick följa med oss  när vi skulle fika hos Mummi.
 
Samis syster och 2 av hennes söta döttrar var också där.

Linnéa och Hannah

Efter kaffe och jättegod äppelpaj tog Sami och Linnéa en promenad med Zita så hon fick bada.

Själv passade jag på att sitta kvar i solen med min svägerska och svärmor.

På vägen hem stannade vi till i SKHLM för att handla lite middag.
I dag blev det grillat igen, hamburgare med bröd. Gott gott.

Carro har jobbat på Söderstadion idag som publikvärd, Terese har varit där som supporter/publik. Tråkigt bara att Hammarby förlorade, men det var ju bara med 1-2, Djurgården förlorade ju ordentligt med 6-0...............

Nu ska jag ta det lite lugnt och försöka komma på vad vi ska göra i morgon eftersom det är en ledig dag till.


Kommentarer
Postat av: Marica

inga problem jag finns alltid där för carro det vet hon =)

2009-04-13 @ 15:50:53
Postat av: julia

Tack snälla!!!

Vilka goa bilder!

Hoppas du blir frisk snart!

kramar

2009-04-19 @ 20:19:58
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0