Sol sol sol och fredag

I går var det riktigt bra väder ute, jag solade en liten stund mitt på dagen i min underbara solsäng. Jag vet inte vad det är som har hänt med min hud, jag får färg så himla fort nu. Förrut så kunde jag ligga och pressa hur länge som helst och blev bara rosa/röd.

Lite senare på dagen gick jag ut i parken och pratade med grannen. Dom följde med en liten sväng med hunden innan det var dags att laga middag.

I dag var det möte med FK och jobbet, direkt efter mötet åkte jag hem och hämtade Carro. Vi åkte ner till SKHLM eftersom fröken skulle handla dom sista grejerna till studenfesten som hon ska på ikväll.
Det är ju färgtema och Carro är BLÅ.
 Innan festen......

 Undrar hur kvällen ska sluta.............

I morgon ska vi ha vårstädning här på området med start klockan 9. Lite sur är jag på min granne, hon sviker mig. Vi brukar ju stå i parken med en kratta i handen och prata, men i morgon kommer hon att vara med sin dotter på gympa på förmiddagen.......taskigt.

På kvällen ska vi i allafall upp till dom på middag tillsammans med 2 grannpar till, det kommer att bli jättekul och trevligt. Det kan ju kanske bli lite tungt för "gubbarna" som börjar kolla temperaturen på ölen ganska tidigt. Med riktig tur kanske det bara är vi tjejer som är vakna efter middagen......
Min kära granne har bestämt sig för att försöka supa mig under bordet....lycka till!!!!

Nej nu ska jag fortsätta mitt "kuddkrig" med min man på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0