Helg igen

I morse vaknade jag och hade 39,6 i feber, svettades som fan. Har även blivit genomförkyld, halsen känns som ett öppet sår.

Jag har inte gjort någonting idag på dagen förutom en runda med hunden(hon måste ju ut hur jag än mår)

Efter middagen åkte Sami och jag i allafall iväg till Kurvan för att kolla om utemöblerna jag vill ha hade kommit in, men icke sa nicke. Nästa vecka kommer dom men det sa dom förra veckan också............skit också.

I helgen blir det städning här hemma det behövs.
På måndag har jag ju halkbanan och på onsdag är det styrelsemöte här hemma.

Nu har jag ingen större lust att skriva mer för idag så hoppas alla får en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: susanne

Krya på dig!

Kram Susanne

2009-04-17 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0