Ytterligare en ny vecka

Än så länge har det inte hänt så mycket här hemma idag. Jag har jävligt ont i dag.

När jag gick min promenad med hunden på förmiddagen så kom det en polisbil med blåljusen på åkande på gångvägen...

Jag har fortfarande inte hört något om våra fönster.

Carro är ute på praktik nu i 2 veckor, hon skickade sms i morse att hon var i Uppsala på väg till Gävle och sen vidare till Västerås. Undrar hur lång hennes dag blir idag.

Sami ringde precis och sa att han kanske skulle bli sen. Det gör inget då kan jag titta på "mina" tvprogram. I dag börjar ju Färjan det kan vara kul att slö titta på.

Nu ska jag gå en till runda med hunden sen är det dags att laga middag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0