Regnig torsdag

I dag har det inte hänt så mycket. Jag har varit och handlat, promenerat med hunden och kollat på tv. Snart ska jag börja med maten, idag blir det gräddstuvad pyttipanna med stekt ägg.

I kväll hoppas jag att vi kan köra lite, skulle behöva åka till Plantagen och köpa lite lökar så det blir lite fint till våren. Så kallt som det är nu är det lika bra att plantera nu.

I morgon ska Sami ut med firman och bland annat åka Rib båt eller hur det nu stavas, det kan nog bli roligt och kallt.
Vi får se vilken kondition han kommer hem i och om det blir någon körning på lördag eller inte.

Jag har fortfarande inte hunnit ner till bilskolan för Terese kom inte hem förrän halv 9 i går kväll. I dag är hon på praktiken och fick tydligen besök av sin mormor och morfar.

Carro har jag ingen aning om hon kommer hem i dag eller inte, det återstår att se.

Jag såg idag på Hemnet att våran granne har fått sitt hus sålt, ska bli spännande att se vad det är för några som har köpt det. Det är ju inflyttning 1 december.

Nu är det dags att börja med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0