Oj vad jag har kört idag!

I dag har jag kört i stort sett hela dagen och kvällen. Det är ju jättekul.

Vi började med att Sami körde ner till Sätrabadet. Där körde jag lite fram och tillbaka, gjorde några bromsprov. Efter ett tag körde jag ut på vägen och tog en sväng förbi Sätrastallet.  Sen åkte vi/jag runt lite i Sätra och Bredäng. Vidare körde jag mot Vårberg och runt lite där. Sami ringde till min pappa och kollade om dom var hemma vilket dom inte var just då så vi åkte till AVA MC och kollade runt lite där.

Vi åkte en stund senare hem till mamma och pappa och där blev vi bjudna på middag så Sami åkte hem och hämtade Terese.
Maten vi fick var otroligt god, det var länge sedan Terese åt så mycket. Hon snodde min morfars kommentar "det var gott det här".

Efter kaffet skjutsade jag hem morfar, han tyckte att jag var riktigt duktig att köra.

Vi åkte hem och rastade hunden och såg till så hon fick lite mat innan vi åkte vidare. Den här gången åkte vi till Carro och hälsade på, hon är ju hos sin pappa i helgen. Nu blev det mörkerkörning i regnet på hemvägen men det gick bra.

Nu vill jag fixa det här körkortet fort, det är ju skitkul att köra.

Resten av kvällen blir det tv tittande.



Min nya "bästis".

Kommentarer
Postat av: susanne

där ser du, skulle ha tagit körkortet tidigare... tänk vad kul vi kan ha sen när du har körkort.... hihihihih... Nu äntligen har jag fått lite ordning i vardagsrummet... Lite tavlor, dukar och små fix bara, sen du....

Ha det gott!

Kram Susanne

Ps. får jag sätta ut din sida på min hemsida...

2008-09-07 @ 17:56:11
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0