Nu är den här helgen slut

I dag har vi städat lite här hemma. Sami har piskat mattor, dammsugit och skurat golv. Jag har stått och sorterat tvätt, passade även på att ta ner gardinerna i köksfönstren.

Vi åkte och slängde tidningar och sen körde jag lite, kände på en gång att det skulle gå åt helvete. Jag vill ju att Sami säger när jag gör nåt bra men idag var det bara gnäll hela tiden så jag stannade bilen så fick han köra hem. Jag vet ju att han måste tala om när jag gör fel, i dag har jag en sån där känslig dag.

Det är ju bara att ta nya tag nu i veckan.

På hemvägen när vi stannade och köpte tidningen så mötte vi mamma och pappa på macken och det var ju bra för brorsan hade pillat på pappas nya bilradio och ändrat på basen eller vad det nu var. Sami fixade det i allafall.

I bland är pappa inte så himla teknisk.

Jag har bakat en äppelkaka som Terese ska ta med sig till praktiken i morgon, dom "gubbarna" som hon jobbar med älskar kaffebröd.

Det ska bli spännande att se vilken dag våra fönster kommer om det blir måndag eller tisdag eftersom montören skulle komma på onsdag.

På onsdag ska jag ju även på styrelsemöte men det är ju inte förrän 18.45.

Nu ska jag kolla klart på OCC.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nej det är ju inte det. =) LÄngtar skit mycke, inte till själva förlossningen, men efteråt när allt är klart. =)

Annars är allt bra, trött och så. Milan har är sjuk så han äter penselin (lr hur det nu stavas) nu. Fick reda på att han hade en kraftig öroninflammation i fredags då vi va in på akuten med han. Lite jobbigt nu när han har börjat på dagis, han har vart borta väldigt mycke nu, så får se hur det blir, om dom gör en liten inskolning igen lr så. Ska ringa dit i morgon och prata med dom.

Hur är allt med er då? Kram från oss

2008-09-28 @ 21:11:08
URL: http://milansmamma.blogg.se/
Postat av: Sari

1000 tack för ditt inlägg o att du e så go som brukar besöka oss på vår blogg:o))))

Fin blogg du har och din Söndag blev ju bra ändå:o)))

Kramar dig

2008-09-28 @ 22:59:55
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0