Mitt i veckan

Ja då var det onsdag igen då.

Vaknade med världens huvudvärk, den gick dock över med en migräntablett och en alvedon.
Jag och min granne tog en promenad med hunden mitt på dagen, det var mycket varmare en vi trodde. Vi skapligt svettiga när vi kom hem igen.

I dag är Sami på utbildning i Märsta, vet inte riktigt när han slutar. Terese är i skolan och Carro har träning.

I går var jag ute och körde igen, först åkte vi till mamma och pappa och hämtade grejerna dom köpt på kryssningen.

Efter det åkte vi runt lite i Mälarhöjden,Axelsberg, Hökmossen. Sami lurade ner mig för backen ner mot hamnen i Axelsberg och jag kan lova att den backen är brant. På väg upp skulle jag stanna och starta utan att rulla bakåt. Det gick utan problem.

Sen åkte vi vidare och skulle kolla om Therese och Sorin var hemma men det var dom inte så då åkte vi hem.

Vi ska nog ut och köra ikväll också tror jag.

Nu ska jag gå ut i parken och snacka lite skit med grannen.

Nu har det blivit kväll:

Vi körde bara till Statoil så jag fick tanka min bil. Det är en himla tur att min man har sitt bensinkort, funderar på att sno det av honom sen. Annars kanske jag kan lura honom att ta min bil när det är dags att tanka.

Sami var för en stund sedan och hämtade Carro från träningen. Terese har kommit hem från sin onsdagsgrupp som hon är ledare för i kyrkan. I morgon är det dags för praktik igen för lilla bilmekanikern.

I dag har det hänt mycket skit här i Vårberg/Skärholmen:

En skottskadad man hittades nere vid grillen/IP, polishelikoptern har slickat taken här.

I kväll har en 19 årig tjej blivit kidnappad och tydligen våldtagen av en bilskolelärare i Vårberg.
Lite väl mycket på en och samma dag.

Undrar vilken bilskola jag ska välja.........

Nej nu ska jag sova det är en ny dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0