Måndag igen

Jaha då var det en ny vecka igen då. I går hände det inte mycket här hemma. Sami låg och sov på soffan ett par timmar medans jag kollade på tv.

Middagen åkte vi och handlade på MAX.

I dag är det första praktikdagen förTerese, eftersom hon har saldotak på sin mobil så har jag inte hört något ifrån henne.

Jag åkte och tankade moppen sen vidare till apoteket och hämtade lite medicin. Tog en sväng förbi Expert och köpte en ny trådlös telefon. Jag blev så jävla trött på den vi har här hemma den laddar ju inte ordentligt. Vi har ju en fast telefon nere i huset och den trådlösa här uppe, jag har ingen lust att sitta på golvet i hallen och prata i telefon. Nu har vi ju i allafall 2 st trådlösa så man kan skifta.

Nu börjar det bli riktigt kallt  ute och här inne med, snart är det dags att sätta på luftvärmepumpen.

Nej nu är det dags för en promenad med hunden sen ska jag laga middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0