Lördag kväll

Just nu är jag och hunden helt själva här hemma. Terese är förhoppningsvis på väg hem. Carro är hos sin pappa och Sami tog motorcykeln hem till Robban.

Jag har fortfarande ont i halsen och fryser/svettas så jag valde att stanna hemma eftersom Robban och Maria har småbarn, det är ju dumt om jag skulle smitta.

I dag har jag städat kylskåpet, torkat ur och slängt massa skit.
Mamma och pappa kom förbi för pappa behövde hjälp av Sami, dom hade varit och köpt en ny bilstereo och pappa fixade inte att ställa in radiostationerna. Det visade sig att det var nåt kostigt med kablarna så nu är problemet löst.

Jag har tvättat lite idag så imorgon ska jag nog ställa mig och sortera lite tvätt. Det är ett stort berg nere i tvättstugan.

Vad vi ska göra imorgon annars har jag faktiskt ingen aning om. Terese ska städa i Hallunda med klassen.

Det kanske blir lite övningskörning om jag mår bättre.

Nu ska jag kolla på en film innan jag ska lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0