I dag har vi kört igen

Vi åkte vid 11 tiden idag, det blev väldigt mycket landsvägskörning för min del. Vi körde bla Tullinge, Lida, Rosenhill och sen vidare till Södertälje. Det gick riktigt bra.

Vi skulle hämta Carro i Tullinge vid 14 tiden efter hennes träning. När vi skulle åka från S-tälje så körde vi gamla S-täljevägen och svängde av vid Salem. Min kära man talade om vart jag skulle köra och det gick inte bra, det hade varit bättre med en karta eller GPS. Vi hamnade någonstans i Rönninge och det kändes som vi åkte i cirklar.

Efter en rökpaus så kände jag att det räckte med bilkörning för min del just då. Så fruktansvärt trött som jag var då var det länge sedan jag var.

Sami fick förtsätta köra, vi hämtade Carro och åkte förbi MAX och åt lunch.

När vi tagit en fika hemma åkte vi och handlade.

Sami tog en repa med motorcykeln, nu var det ju ett tag sedan han var ute och åkte så det var han värd.

Just nu håller jag på att bleka slingor på Carro.

I morgon ska Terese till sin praktik. På eftermiddagen ska jag "jobba" som ledsagare till Märta. Hon ska till Nacka sjukhus och träffa sjukgymnasten. Jag åker med henne dit så hon hittar. Förmodligen kommer Sami och hämtar oss där.

Nu vill Carro få bort blekmedlet så det är lika bra att jag hjälper henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0