Hämtmat och godis hela kvällen

I dag har jag inte gjort speciellt mycket. Kollat på tv och som vanligt promenaret med hunden.

Mamma och pappa kom förbi på en fika på dagen, det var mysigt. På söndag skjutsar vi dom till båten när dom ska på sin efterlängtade kryssning.
Lite avis är man ju med tanke på den hytten dom har, med bubbelbadkar.

När Terese kom hem från skolan åkte Carro och jag till Kurvan och köpte massor med godis sen åkte vi vidare till Thai restaurangen www.lemon.se  och köpte med oss mat hem.

Sami är ju ute med firman och han lär INTE vara NYKTER när han kommer hem. Någon övningskörning kommer det med all säkerhet inte att bli i morgon. Jag blir bara glad om han inte sover till 20.00 på kvällen, det han ju hänt några gånger. Det är inte roligt tycker jag.

Nu är Terese och träffar en kompis, i morgon ska hon städa i Hallunda med klassen. Jag ska förmodligen skjutsa Carro till Tullinge för hon ska jobba efter det åker hon till Jonas.

Nej nu ska jag fortsätta svulla godis och chips.



Kommentarer
Postat av: sari

Tack söta du.Ha en trevlig helg du me´

Kramar

2008-09-20 @ 18:13:35
URL: http://pontusnershed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0