Äntligen kan vi börja

I dag sov jag till 8.45 när mamma ringde. Hon och pappa skulle tydligen åka ner och hälsa på Terese på praktiken.

Jag har mått piss idag men jag vet varför och det går över om ett par dagar.

I dag kom våra handledarpapper så efter middagen ska vi (jag och Sami) ut och köra.Jag tänker inte vara med när Carro ska köra, jag tror inte att mina nerver håller för det.

Jag skickade ett sms till min man att han skulle ta ut ÖMF dagar nu...(Övningsköra Med Frun) men han har inte kommit hem ännu.

Carro skulle  ha med sig en kompis hem efter skolan som ska äta här. Sen ska dom spela Rock Band.

Snart ska jag förbereda maten så det bara är att äta när familjen kommer hem.

Pappa fick sin cellgiftbehandling i går. Den 21/9 åker mamma och pappa på kryssning, det behöver dom.

Jag kanske skriver mer i kväll.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hur går det för din pappa? Är han klar med cellgifterna snart?

2008-09-04 @ 15:48:23
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: susanne

bra att du förvarnar oss att du skall ut o köra.... bäst att jag stannar hemma då... två galningar ute kan inte bli bra eller... nä jag tror att du fixar detta galant...

kram susanne

usch nu har mina 2 veckors semester gått och jag har inte gjort något utanför hemmets väggar...

2008-09-05 @ 10:14:59
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0