Äntligen helg igen

Jag vill börja med att Gratulera Robban som fyller 35 år idag, GRATTIS!!!!!!!! Vi ses i morgon.

Jag vaknade i morse av att min hals värker och är svullen. Hoppas att det går över fort.

Tjejen från våran fönsterleverantör ringde precis och talade om att dom 4 fönster som står klara kommer att levereras till oss på måndag eller tisdag och montören kan komma på onsdag och montera dom fönster vi har, sen kommer han tillbaka och fixar Terese fönster när det kommer.

Det ska bli så skönt, jag har ju köpt nya gardiner till vardagsrummet så dom ska jag slänga i tvättmaskinen nu.

I gårkörde jag till mamma och pappa, Zita fick följa med den här gången.Hon tittade lite konstigt på min bil och även på mig när det var jag som satt bakom ratten. Det är ju alltid Sami som kör.

När Carro kom hemen snabbis igår hade hon med sig blommor till mig, jag vet inte vad dom heter men höga och fina var dom i allafall. Tack snälla!!!!

Snart ska jag ta en liten runda med hunden.

Hoppas alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var säkert Gladiolus, dom är jättefina!



Kram Y

2008-09-26 @ 21:22:07
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: Pekis

Eh den där låten tar mna ju i sömnen hehe :P

Noot

2008-09-27 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0