Underbart väder ute idag

Jag vaknade till vid 7.30 i morse och såg att Sami fortfarande låg och sov. Fick lov att knuffa på honom så han gick upp. Det blev ju med andra ord jag som fick gå ut med hunden. Såg då även att Terese fortfarande sov hon med, innan hon kom iväg till skolan passade hon på att äta frukost hemma.

I dag har ju pappa varit på sjukhuset och tagit prover, dom var inte bra. Vita blodkroppar och nåt annat som jag inte kommer ihåg namnet på var alldeles för låga. Hans PSA värde hade gått upp. Så med andra ord blir det inte nån cellgiftbehandling i morgon. Nu är det inbokat till nästa onsdag i stället.

Pappa berättade för läkaren i dag att han har fått flera yrsel attacker, han fick till svar att nästa gång det händer ska han åka in till sjukhuset akut får då måste dom kolla hjärtat bla.

I eftermiddag ska jag på möte i Terese's skola.

Nu ska jag kolla igenom posten innan jag ska åka till plugget.


Kommentarer
Postat av: marie

kikar in..



lycka till för din pappa!

2008-10-14 @ 23:03:06
URL: http://sistersdesign.blogg.se/
Postat av: Ylva

Måste gratta Sami till sin HORA-motorcykel!!! Nu har ni 2 kändisar i familjen!

2008-10-15 @ 10:09:24
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0