Tvättat tvättat och torkat

Hela familjen har jobbat idag, som vanligt känns det som. Tjejerna har ju höstlov men dom är så duktiga och jobbar ändå.

I dag har jag tvättat massor med sängkläder, täcken och kuddar. Sami fryser så mycket så han ville ha sitt vintertäcke. Just nu ligger täcket på tork i bastun.

Jag åkte till Terese's skola redovisade pengarna för korvförsäljningen. Jag skulle tippa på att Terese har fått ihop ca 6100:- nu, det är en hel del fickpengar för henne med tanke på att resan totalt kostar 4.500:- inkl alla måltider.

Va en stund hos mamma och pappa, passade på att käka lunch med dom.

Pappas armar börjar bli helt sönderstuckna, han har fullt med blåmärken efter alla provtagningar och cellgifter. Frågan är ju bara hur länge till dom kan sticka honom innan dom måste sätta in en infart.

Just nu är Carro på träning, i helgen åker hon på läger med sina gympa tjejer. Terese är i stan med några kompisar på nån musikgrej. Hon skulle komma hem med sista bussen.

Om en liten stund ska jag kolla på sjukhuset och sen blir det färjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0