Snart är huset fullt......

Vi vaknade och gick upp vid 10 tiden idag. Jag tror att jag håller på att bli riktigt förkyld, i går frös och svettades jag ordentligt.
Det gör jag i och för sig fortfarande, så fort jag rör på mig svettas jag halsen börjar göra ont och näsan kliar.

Min mans syster ringde på fm och frågade: Har du hört?
Jag: Hört vadå?
Hon: Vi kommer också till er idag

Hmmmm ok.
Det var ju bara att kolla igenom kylen för att kolla om maten kommer att räcka. Jag fick åka i väg och handla lite till eftersom det är 3 munnar till att mätta helt plötsligt.

Sami och Terese tog mototcykeln till Hässelby för leverans av 3 salamikorvar till tjejernas faster. Det lutar nog åt att det är sista hojturen den här säsongen.

I morgon fyller min brorsdotter Fanny 8 år, hon kommer ner till sin pappa nästa vecka. Så på lördag ska vi till Rosersberg på kalas.

Nu är det dags för ytterliggare en alvedon känner jag.

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0