Regn, regn, regn och storm

Vilket höstväder det är idag. Det har ju regnat hela dagen och va det blåser. Jag vaknade när Terese kom in med hunden i morse av att det blåste nåt fruktansvärt.

Hon skulle ju städa i dag också, kul väder. När hon kom hem såg hon nyduschad ut.

Sami och jag har fixat här hemma så nu är det fint och undanplockat. Vi ska beställa nya beslag till alla fönsterbrädor.

Lunchen i dag blev från MAX, fast vi har MC Donalds i princip utanför dörren. MAX är ju så mycket godare.

Om en liten stund ska jag hoppa in i bastun med en hårinpackning.

Kollade på Stjärnor på is i går, va duktiga dom var allihopa. Jag tyckte i och för sig att Malin Ewerlöv skulle åkt ur men men jag röstade ju inte heller.

Nej nu är bastun varm så jag ska hoppa in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0