Ont ont ont

I dag råkade Sami försova sig lite, Terese kom upp 7.05 och frågade om han inte skulle gå upp och åka till jobbet......
Vid den tiden hade hon redan varit ute med hunden så det var bara för mannen att hoppa i jobbarkläderna och åka iväg.
Tack snälla Terese!!!!!

Jag kunde inte somna om så jag gick upp halv 8.

Det är ingen bra dag idag, jag har så jävla ont. Jag vet ju i och för sig varför och det är ju för att jag har putsat alla fönster här hemma 2 gånger. Men värken blir ju inte bättre för det. I morgon kommer det att vara bättre hoppas jag.

I kväll ska vi åka och gratta min svägerska som fyller år på torsdag men då jobbar hon så "kalaset" är i dag.

Carro och jag gick till SKHLM  idag och handlade. Jag bytte den trasiga ljuslyktan och så hittade jag även ett par jeans som satt riktigt bra så dom fick följa med hem.

Nu ska jag lägga mig på soffan ett tag och hoppas att det gör mindre ont senare.

Middagen i dag blir stekt falukorv och dillstuvad potatis.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Sorry men det blir inga bilder från Turkiet. Vi hade ingen kamera med oss... Jag tog i och för sig ett par bilder med mobilen men jag tror inte dom blev bra. Ska nog kolla och återkomma.

Kram

2008-10-07 @ 19:09:18
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: Sari

Dillstuvad potatis e´sååååå gott,,,,,,,Har du ngt gott recept på det?

Hoppas du slipper ha ont imorgon.kram

2008-10-07 @ 23:04:44
URL: http://pontusnershed.blogg.se/
Postat av: Dimitra

Åhhh falukorv med dillstuvad potatis låter suveränt. Mums...

Skärholmen Centrum har förresten blivit jätte fint..

2008-10-12 @ 00:20:56
URL: http://www.metrobloggen.se/dimitra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0