Ny vecka igen

I morse vaknade jag vid 9 tiden, det var jätteskönt eftersom klockan var närmare 1 när jag somnade i natt.

Carro har varit hemma från praktiken idag eftersom hon är lite småsnorig.

Sami ringde hem på förmiddagen och bad mig kolla om jag hittade våra nummerplåtar till bilen nere vid parkeringen.
Vi har stora problem med nummerplåtar som blir stulna här, jag kollade runt och även i soptunnorna. Han hade i allafall varit hos polisen och fått nya gula fula tills vidare.

Det är så jävla tråkigt att man inte kan få ha någonting i fred.

Jag var iväg och handlade på dagen sen kom min granne ner och vi gick på en promenad med hunden.

Den här veckan ska vi åka till Adidas outlet butik i Hammarby Sjöstad och kolla lite på nya gympaskor. Terese behöver nya och jag behöver också ett par nya eftersom jag ska börja träna, har ju fått ett gymkort.

Snart är det dags för en ny runda med hunden sen är det middag som ska lagas.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej tjejen!

Hoppas allt är bra med dig, blev lite orolig när jag såg att du skulle börja på gym... du har väl inte slagit dig eller nåt... Mitt gym får bli köket nu... Tagit ner kakel i köket idag så är helt slut i händerna och axlarna...

Kram Susanne

2008-10-13 @ 21:37:12
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0