Min man har en hora........

Ursäkta ordvalet men det är faktiskt sant. I går ringde det en kille från tidningen City och ville fotografera min man och hans motorcykel. Dom gjorde ett repotage om registreringsskyltars betydelse.

Sami's regnummer är ju PUT och på franska betyder det HORA, och för hans del stämmer det ju ganska bra. Hojen är ju hans ögonsten.


Carro är ledig idag och förkyld, vi skulle ha åkt till Årstadal och tränat men man ska inte träna när man är förkyld/sjuk.Det får bli en annan gång.

Terese är i skolan och i eftermiddag ska hon till Fryshuset med ungdomsgruppen.

Jag har varit och handlat och håller på att förbereda middagen. I dag ska jag försöka göra kroppkakor, det är så himla gott. Min mormor gjorde det till mig men nu finns ju inte hon längre så det är ju bara att försöka fixa det själv. Jag har förvarnat Sami att han kanske får ta med hämtmat till oss...........

Nu ska jag kolla igenom tidningen innan köket kallar igen.

http://stockholm.city.se/nyheter/2008/10/15/Rov__skit_och_hora___orden_Vagverket_missar/

 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Han ser så allvarlig ut?! Borde han inte se lite porrig ut när han står vid sin HORA???

:)

Sorry kunde inte låta bli!

Kram

2008-10-15 @ 16:28:10
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0