Min "kända" dotter

Min man har roliga arbetstider, han ringde hem 14.45 och sa att han var tvungen att åka ut på ett jobb som skulle ta ett par timmar. Han slutar egentligen kl 15.00 på fredagar. Nu kl. 18.00 ringde han och talade om att han var på väg hem.


Jag tog en ordentlig promenad med hunden på dagen idag det var jätteskönt.


När Terese kom hem från skolan tog jag moppen och åkte till affären, nu har vi mat tills imorgon när morfar ska äta här.


Det som kommer att serverar är fläskfile med salami och pressad potatis.


På  söndag åker vi till Roserberg och grattar min svägerska som fyllde år i torsdags.


I dag kom tidningen som Carro är med i:

http://www.entreprenad.com/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=ES&Lopenr=110070002#continueAnchor



I kväll ska vi kolla på Idol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tack så mycket =) förstår fortfarande inte hur vi lyckades få tag i dem.

2008-10-12 @ 20:27:10
Postat av: Emma

mitt namn försvann, men det var jag som skrev det ovan =)

2008-10-12 @ 20:27:46
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0